Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bootstrap.php(430) : eval()'d code on line 452
Hallo allemaal,

Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Hallo allemaal,

Ingeschreven
    Aug 2017
    Thumbs Up/Down
    Gekregen: 0/0
    Gegeven: 0/0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ton en ik wil graag beginnen met een nieuwe hobby.Vandaar dat ik mij hier aangemeld heb.Ik heb een tijdje geleden een Prisma 2 van iemand te leen gekregen en daar mijn geluk eens mee beproefd.Buiten wat musketkogels en een paar muntjes nog niet heel veel gevonden.Daarom ook maar besloten om zelf een detector te gaan kopen.Ik dacht zelf aan een Garrett AT pro of max.Heeft iemand ervaring met deze detector of moet ik toch opzoek naar iets anders?Alvast bedankt voor jullie info.

Centurio SKIN-NL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Thumbs Up/Down
    Gekregen: 383/2
    Gegeven: 708/0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Detectors:White's Coinmaster GT
    Hallo Ton
    Dit forum hoort al vanaf februari 2017 offline te zijn..Waarom deze site nog steeds toegankelijk is weet niemand,ook niet alles werkt meer even goed.
    Wat betreft je vraag : Heb zelf geen garrett dus daar kan ik niet over oordelen.Het hangt vaak af waarop je wilt gaan zoeken (munten,militaria,locatie/vervuiling van de grond en natuurlijk je eigen smaak en voorkeuren)Als ik moest kiezen tussen die 2 had ik voor de max gekozen.

gr Michael

Forum Rechten